ASSALAMUALAIKUM....SELAMAT DATANG KE LAMAN HPA CAWANGAN RENGIT

Bacalah Buku NIAT m/s 78 Untuk Menjadi Pekerja HPA Yang Cemerlang & Bertanggungjawab

Saturday, October 24, 2009

PROGRAM MOTIVASI BERSAMA GM EN.FAISOL

Pada 23 Oktober 2009, telah berlangsungnya 1 perjumpaan motivasi di Dewan Nuruddin Fahmi pada pukul 3.00ptg bersama GM En Faisol Abd Rahman. Perjumpaan dihadiri oleh semua eksekutif cawangan zon selatan, staf Radix Friend Chicken, Radix Chicken House Staf Gudang serta pengawai – pengawai dari pusat pentadbiran zon selatan. Program motivasi bersama GM membicarakan tentang customer service & tanggungjawab sebagai staf HPA. En Faisol telah memberi amanat supaya semua cawangan sentiasa menberikan customer service yang terbaik kepada pelanggan yang datang ke cawangan, RFC & RCH bertujuan supaya pelanggan akan datang lebih dari sekali kerana khidmat pelanggan bertaraf 5 bintang seperti di hotel 5 star. Kapal terbang & restoran –restoran makanan segera yang terkenal.Amanat lain adalah supaya staf HPA menjaga nama baik Hpa, Tidak terlibat dengan gejala social & dadah, meningkatkan sales cawangan, meningkatkan ilmu tentang HPA & tidak mengabaikan tuntutan hpa iaitu solat, dhuha & mathurat. Sebelum menghadiri programnya, kesemua staf telah diberi kata kata motivasi oleh En Faisol iaitu JANGAN JADIKAN KITA TERTIPU 2 KALI DALAM MASA 2 HARI bermaksud tidak ada perubahan kehidupan dalam 2 hari dan masa seterusnya.

No comments:

Post a Comment