Pada23Oktober 2009, telah berlangsungnya 1 perjumpaanmotivasidiDewan Nuruddin Fahmipada pukul 3.00ptgbersama GMEnFaisolAbd Rahman. Perjumpaan dihadiri oleh semua eksekutif cawangan zon selatan, stafRadix Friend Chicken,RadixChicken HouseStaf Gudangserta pengawai – pengawai dari pusat pentadbiran zon selatan. Program motivasi bersama GMmembicarakan tentang customer service & tanggungjawab sebagaistafHPA.EnFaisoltelah memberi amanat supaya semua cawangan sentiasamenberikan customer service yang terbaik kepada pelanggan yang datang ke cawangan, RFC & RCHbertujuan supaya pelanggan akan datang lebih dari sekali kerana khidmat pelanggan bertaraf 5 bintang seperti di hotel 5 star. Kapal terbang &restoran –restoran makanan segera yang terkenal.Amanat lain adalah supaya staf HPA menjaga namabaikHpa, Tidak terlibat dengan gejala social&dadah,meningkatkan sales cawangan, meningkatkan ilmu tentang HPA&tidak mengabaikan tuntutan hpa iaitu solat, dhuha & mathurat. Sebelum menghadiri programnya, kesemuastaf telah diberi kata kata motivasi oleh En Faisol iaitu“JANGAN JADIKAN KITA TERTIPU 2 KALIDALAM MASA 2 HARI “bermaksud tidak ada perubahan kehidupan dalam 2 hari dan masa seterusnya.
No comments:
Post a Comment